marți, 21 iulie 2009

Leapsa de la Alina!

1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând: "Povestea merge mai departe."

2.Fără să verificaţi cât e ora? ->10:30

3.Verificaţi! -> 10:33

4.Cum sunteţi îmbrăcat(a)? -> pantaloni scurti + maieu .

5.Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi? -> la tv .

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului? - >pasarileeee8->.Am un cuib la fereastra:>.

7. Ce aţi visat ieri noapte? ->cosmar.M-am intors in trupa:)))

8. Când aţi râs ultima data? ->ieri seara.

9. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi? - > un urs atarnat:)).O scarita cu lumanari parfumate si alte "tampenii de fete"
10. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra? ->un spatiu supermegagigaultra mare pe care sa il transform intr-un adapost pentru caini.Mi-a venit o idee:)).Lansez campanie!:>.:))

11. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut? -> Lost

12. Aţi văzut ceva neobişnuit azi? ->burta mea care desi am mancat scoate sunete ciudate.:-?

13. Ce părere aveţi despre acest chestionar? -> suspect de misto!:))

14. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă::-? Vine ziua mea!!!

15. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă? ->Giulia/Alessia-??

16. Şi dacă ar fi vorba de un băiat? Zein;Alessio;EDWARD!!Criss:X.Unu din astea':))Cele mai din Romania mi se par banale...

17. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate? Daaaaaa...toate planurile mele ce tin de viitor sunt acolo!

18. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului? ->Bine ai venit.Esti in rai.[:))].Ca la windows cand deschid compu' welcome=))

19. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba? -> As opri poluarea.AS INTERZICE FUMATUL.AS PUNE PESTE TOT O LEGE PENTRU PROTECTIA ANIMALELOR.

20. Vă place să dansaţi? -> daaaa...tu glumesti cu intrebarea asta nu?...

21. George Bush? ->Dobitoc.

22. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor? -> Razvaaaan si Dany:>.

23. Care sunt cele 3 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Oana.Larisa.Denisa. [Rimeaza:))]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu