joi, 16 iulie 2009

Cu peretii.

E deja 2:39 PM.Si imi e foamne.Merge cantat acum "sunt singur[ica] bing bang..."
As merge sa mananc...dar mi-e lene...lene de lene!O sa mor de foame?Trebuie sa ma duc sa imi pun sa mananc...si trebuie sa imi fac apoi curat in camera.Azi sunt numai eu si camera asta...care stie tot despre mine:sentimente,muzica preferata,gesturi,tot ceea ce gandesc si ce fac.Te intorci obosit/obosita de la scoala/plimbare/sau orice altceva si cine altcineva te asculta seara tarziu,decat peretii?Sunt singurii care te asculta si tac obligat fortat.Singurii care te adapostesc si te privesc ora de ora,singurii care nu te fac sa te simti prost in anumite situatii;si nici nu comenteaza atunci cand incep sa cant si poate vocea mea suna oribil atunci pentru ca e dimineata
Si ma gandeam asa...daca tot e asa.Cand ma mai bate cineva la cap cu expresia "vorbesc la pereti?!" o sa le arat ce am scris aici.Dragi prieteni,faceti cunostinta cu noii mei prieteni:peretii.Uneori ma enerveaza...parca prea tac!
Macar iarna sa imi petrec 70% din timpul meu liber in camera mea, din care 50% pe net, la barfa,la un myspace...Bietul meu comp... Telefoanele au locul lor special, rezervat si aranjat,pe locul 1 din topul celor mai folosite lucruri.
Iar acum,ma duc sa mananc!

2 comentarii:

  1. Peretii..mie chiar ca`mi sunt prieteni.. :x

    Da`.. ce sa`i faci..ei te asculta mereu..nu incep sa schimbe subiectu` .. :-j

    Pofta buna. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. pofta buna.hhh.
    ai mare dreptate.daca stau sa ma gandesc,chiar ai dreptate.
    eu in timpul liber nu'mi petrec doar 70% din vreme cu ei.exceptand orele in care sunt la scoala,99% din timp mi'l petrec in camera mea.aici stau toata ziua.tot timpul.zi si noapte.ai mei spun ca's nebuna ca stau doar inchisa'n camera.dar aici e lumea mea,si nu am ce cauta inafara.
    peretzii ma aud vorbind cu mine.ei ma asculta cand nu am chef sa vorbesc cu mine,si discut cu ei.ei vad tot ce fac.aud tot ce zic.fac aproape totul.cu exceptzia gandurilor.alea nu au de unde sa mi le stie.doar daca ma apuc de vorbit singura...
    dar totusi...nu stiu ce m'as face fara peretzi...

    RăspundețiȘtergere