joi, 1 octombrie 2009

1 octombrie.

O zi ciudata tare.Am fost agitata...zapacita...imi zbura gandul de aiurea si ma uitam pe fereastra din 5 in 5 min...de parca aveam ce sa vad.
Asta noapte nu am dormit deloc.Sunt tehuie de cap:)).Si asta din cauza cosmarurilor ce "ma bantuie" in ultima vreme.Eu,fie ca alerg,cad in gol,ma ratacesc,cineva ma salveaza.Cineva e cu mine acolo si ma tine de mana.El/ea nu stiu.Niciodata nu vad persoana respectiva in vis.Prefer sa dorm cate 3 ore.Dimineata de la 7 la 10.Apoi,reincepe teroarea.
Scoala,orele care trec greu si zilele care trec pe langa mine fara prea multe evenimente.Si apoi,incercarea de a opri amintirile si gandurile care nu ma lasa in pace.Felul in care tremur in banca,scrasnitul din dinti,starea vesnica de oboseala,greata si confuzie.Ca si cum as simti ca urmeaza sa se intample ceva rau.Nu ma pot concentra,privesc in gol si e ca si cum nu as fi pe lumea asta.
Uneori simt durerea gaurii din suflet...fara un motiv intemeiat.Simt nevoia sa fiu singura,sa ma plimb in zone mai putin populate si sa pierd timpul.
Si astazi...iar am intrat in clasa si manelele rasunau din boxe...[avem boxe ale clasei]
Ma uitam la fiecare...cu treaba lui,viata lui,stiu ce au de facut.Sau cine stie.Eu?Astept...nici eu nu stiu ce.
Si iar imi ard obrajii,ochii ma ustura iar mainile imi sunt reci gheata.Iar de racit nu cred.Sunt cam de doua saptamani asa.
Si ar fi o problema.Un prieten din liceu cu care imi mai pierdeam timpul,e gripat.A trecut o saptamana de cand nu am mai vorbit.Inca un motiv in plus sa stau in clasa.
Vine sfarsitul de saptamana...si tare cred ca o sa stau pe afara sa imi reincarc bateriile.Altfel o sa o iau razna.
Sweet dreams.

2 comentarii:

  1. `ai ma..ce`i cu tine? ..

    Si chiar crezi ca toti stiu ce au de facut? Chiar crezi ca au ceva de facut? .. Aparente.. Ei abea au habar cine sunt defapt. :-j

    Si..daca ai nevoie de insotitor in locuri mai putin populate ..ma ofer..am nevoie de putina liniste si eu. Si ..sa stii ca voi fi aici mereu..chiar daca nu stiu sa arat..asa sunt eu ..da` o sa am mereu timp sa te ascult..

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. eu scrasnesc din dintzi cand dorm :|
    pffuai...mie'mi spui de scoala??unu dintre lucrurile cele mai enervante si prelungite din lume.nu pot sa'mi dau seama cum trec asa greu orele alea nenorocite...
    boxe ale clasei??omg :)) la mine pe telefoane bubuie manelele.si de parca n'ar fi de ajuns...ce poate fi mai rau decat o manea???2 manele.3 manele.una peste alta.damn it:|
    eu ies rar...m'am retras...prefer sa stau in casa...prefer sa fiu singura!!!cu cat mai singura,cu atat mai bine.nu mai suport oameni in jurul meu...

    RăspundețiȘtergere